כמה באמת תעלה לכם המשכנתא?

0
1968
כמה באמת תעלה לכם המשכנתא?

אולי לקחתם הלוואות בעבר, אבל פתרון מימון גדול ומורכב כמו זה שעל הפרק – כנראה שעדיין לא קיבלתם. המשכנתא שלכם הכרחית כדי לממן את רכישת הדירה, ובחירה נכונה בה תאפשר לכם ליהנות מתמהיל נוח שלא יפגע באורח חייכם. רגע לפני שאתם מתפתים לבחור בהצעה הראשונה שקיבלתם כדאי לחשב ולהבין כמה ההלוואה הזאת עומדת לעלות לכם. מוכנים? הנה הנקודות המרכזיות שצריך לקחת בחשבון.

הלוואת משכנתא תלויה בהון העצמי שלכם

אם יש לכם הון עצמי גבוה יחסית ואתם זקוקים לאחוז מימון נמוך יחסית, בהחלט ייתכן שתוכלו לקבל הלוואת משכנתא בתנאים קצת יותר אטרקטיביים. מצד שני, גובה ההלוואה הוא משתנה קריטי שישפיע על נושאים אחרים כמו משך תקופת ההלוואה וגובה ההחזר החודשי שלכם. בעבודה עם יועץ משכנתאות תוכלו לבחון את כל החלופות שלכם ולהבין כמה תשלמו מדי חודש, אילו מסלולים מתאימים לכם באמת וכמה שנים יידרשו עד שתפרעו את המשכנתא שלכם במלואה. כדי להבין כמה המהלך הזה יעלה לכם תוכלו להיעזר בשירותיו של אריאל אחון, יועץ משכנתאות עתיר ניסיון שיעזור לכם לקבל החלטות מושכלות החל מהצעד הראשון.

איך משתמשים במחשבון הלוואה?

אם המטרה שלכם היא להבין כמה אתם באמת אמורים לשלם על ההלוואה שלכם לאורך השנים או כמה תעלה לכם האפשרות של מיחזור משכנתא מחשבון הוא הכלי שאתם פשוט חייבים להכיר. אחרי שתגדירו את סכום המשכנתא, את תקופת ההלוואה ואת הריבית החודשית שלכם, תדעו כמה העסק הזה עומד לעלות לכם והאם המסלול שבחרתם (או זה שאתם עומדים לבחור בו) באמת משתלם לכם. תוכלו לקבל גם לוח סילוקין מפורט ולהבין את המשמעות הכלכלית האמיתית של הצעד הזה, שהוא ללא ספק צעד יקר ומורכב שחשוב לזהות באופן מלא ומדויק הרבה לפני שיוצאים לדרך.

הדרך הטובה ביותר לבחור הלוואה משתלמת

בשורה התחתונה, משכנתא היא הלוואה ככל אחת אחרת, רק שהיא מורכבת ויקרה הרבה יותר. בהשוואה להלוואות שתפרעו בתוך 3 או 5 שנים, ההלוואה הזו תלווה אתכם במשך 20 ואף 30 שנים. היא גם תשפיע על תזרים המזומנים ועל התקציב החודשי שלכם בכל חודש עד לרגע שבו תפרעו אותה במלואה, למרות שאתם לא לגמרי יודעים מה יהיה מצבכם הכלכלי בעוד 5 או 10 שנים. כדי להבין לעומק את ההחלטה שלכם מומלץ להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות בצפון, וליהנות מניסיונו העשיר של אריאל אחון. אתם מוזמנים עמו ליצור קשר באתר  www.arielmash.com או בטלפון 054-2668566.

הכתבה נכתבה בשיתוף  אריאל ייעוץ משכנתאות ופיננסיים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here