כדאי להכיר: מי הוא פשפש המיטה ואיך תיפטרו ממנו?

0
1597
כדאי להכיר: מי הוא פשפש המיטה ואיך תיפטרו ממנו?

אנחנו מכירים את הפשפשים שמטרידים את מנוחתו של הכלב. אנחנו מכירים גם שלל חרקים ומעופפים שפוגעים באיכות החיים שלנו אם לא נפעל בצורה יעילה וטובה יותר. עכשיו דמיינו לעצמכם תרחיש שבו אתם הולכים לישון שמחים ומרוצים, רק כדי להתעורר לעקיצות, נפיחות וגירודים שמצליחים להוציא אתכם משלוותכם. סביר להניח שנתקלתם בפשפש מסוג אחר. הוא אוהב בעיקר מזרנים וספות, וגם אם אתם מקפידים על ניקיון יסודי הוא עדיין עשוי להפתיע. למרבה המזל, גם לבעיה הזו יש פתרון.

מה הוא פשפש המיטה?

נתחיל מהיכרות קצרה. פשפש המיטה הוא חרק זעיר במיוחד. הצורה שלו מזכירה את הזבוב שאתם מכירים, אבל הוא קטן יותר (כ-6 מ"מ בלבד), וגם שטוח ופחוס יותר. לרוב צבעו אדום אבל אחרי ארוחה טובה – כלומר אחרי לילה שלם שבו זכה לטעום מהדם שלכם – הוא ישנה את צבעו לשחור, מה שמעיד שהוא בוודאי שבע ומרוצה. אם הוא הגיע אליכם, ומיד נסביר איך אפשר לזהות אותו אם הוא כל כך זעיר וערמומי, יש רק דבר אחד שאפשר לעשות. חברת ההדברה המנוסה זבנג מבצעת גם הדברת פשפש המיטה, בתהליך מקצועי, יסודי ומדויק מאוד שמספק פתרון איכותי וארוך טווח.

איך תדעו אם הוא הגיע גם אליכם?

כאמור, פשפש המיטה הוא יצור קטן להפליא, מה שבוודאי מקשה על היכולת שלנו לזהות אותו. עם זאת, יש בכל זאת כמה סימנים שאפשר ורצוי לחפש לפני שאתם מזמינים מדבירים בנהריה. דרך אחת היא לבחון את המצעים שלכם בבוקר. אם זיהיתם נקודות קטנות וכהות שמזכירות דם או צואה, סביר להניח שאלה המזכרות שהשאיר לכם פשפש המיטה אחרי שסעד בהנאה מנת דם עסיסית. את הנקודות הכהות הללו רצוי לחפש על המצעים, על המזרן וגם על רהיטים אחרים (כדוגמת הספה), ואם אתם ישנים עם מצעים לבנים – יהיה לכם קל יותר לזהות אותו.

זיהיתם אותו? הגיע הזמן לטפל

אם חשבתם שיהיה מאתגר לזהות את פשפש המיטה, הנה מגיעה משימה קצת יותר מורכבת: ההדברה עצמה אינה פשוטה, ובוודאי שאיננה מזכירה שיטות הדברה אחרות. כאן תרסיס פשוט כבר לא יעשה את העבודה, והוא אף עשוי להסב נזק משמעותי שכן הפשפשים יעברו בין חדרים, וכך תרחיבו את הבעיה לאזורים נוספים בבית. דרך יעילה יותר כוללת הזמנת חברת הדברה בצפון. צוות חברת זבנג יתכנן את הפעולה היסודית והטובה ביותר, ויספק פתרון אפקטיבי וארוך טווח. גם אם אתם לא לגמרי בטוחים אם הפשפש הגיע אליכם אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 052-5688240.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here