מאורה לדיני מקרקעין: יועץ משפטי מומחה לנכס שלך

0
235
עורך דין לענייני מקרקעין
קרדיט - Canva

עסקאות מקרקעין הם עסקאות מורכבות ולא בכדי מעורבים בהן כמה סוגים של אנשי מקצוע מכמה תחומים שונים. עורך דין לענייני מקרקעין יודע איך בדיוק צריך לוודא שהקרקע המדוברת פנויה לקנייה או מכירה, מה הייעוד שלה על פי רישומי המדינה, איך מוודאים שאין עליה שעבוד או עיקול ובאופן כללי יפקח על התהליך ויהיה זמין עבור הלקוח שלו כדי לדאוג לאינטרסים שלו.

עורך דין לענייני מקרקעין

עורך דין זה גם יהיה בקיא בדיני חוזים וכך יוכל לוודא ההסכם שעליו הלקוח שלו עומד לחתום חוקי, כשר ולגיטימי שמופיעות בו כל ההסכמות שהושגו בעל פה שעליהן דובר.

מתי פונים אל עורך דין לענייני מקרקעין?

המחשבה האינטואיטיבית אשר בגינה מיד חושבים לפנות אל עורך דין לענייני מקרקעין היא קנייה או מכירה של דירה ובמקרים מסוימים גם השכרה. זה בהחלט נכון וכדאי אך יש עסקאות מקרקעין נוספות שדורשות נוכחות של עורך דין בעל אותה ההתמחות – העברת בעלות על קרקע או מגרש, מימוש זכויות בן ממשיך במושב, הצטרפות לקבוצת רכישה או פרויקט למגורים ועוד. כיוון שעסקאות מקרקעין הן עסקאות שמדובר בהן בהרבה כסף – לא כדאי לוותר על נוכחות של עורך דין מנוסה. עורך הדין יכול להוביל את התהליך עבור הלקוח שלו ולוודא שהוא מתבצע כמו שצריך וללא תקלות.

איך בוחרים עורך דין?

בכל מצב או סיטואציה שבהם צריך לפנות לעורך דין חשוב מאוד לוודא שפונים אל עורך דין בעל ניסיון רב ככל האפשר בתחום המדובר. ניסיון יש תפקיד חשוב מאוד בהעשרת הידע המקצועי של עורך הדין, בהרחבת האופקים שלו והתמקצעות שלא נפסקת אף פעם. לכל לקוח יהיה הסיפור או העניין האישי שלו ולכן עורך דין לענייני מקרקעין שהוא יבחר יצטרך להעמיק ולהבין בדיוק מה מיוחד במקרה שעל הפרק ולהתאים את השירות שהוא יציע ללקוח לפי המאפיינים הספציפיים האלה.

מחפשים שירות משפטי בדיני מקרקעין? המענה המקצועי שלכם ממתין במשרד עורכי הדין קלינגהופר ביטון ושות', עם ניסיון רב בתחום זה והמלצות רבות מצד לקוחות עבר מרוצים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here