מה עושים עם הרטיבות?

0
1953
מה עושים עם הרטיבות?

אחת התופעות הנפוצות בתחום אינסטלציה – היא הרטיבות. הרטיבות מעצבנת ומכערת את הקירות או את התקרה. אז מה עושים עם הרטיבות? מזמינים מיד שירותי אינסטלציה!

רגע לפני שאתם פונים לחברת אינסטלציה, כדאי שתבינו קצת על רטיבות בקיר ונזילות מים – הם נגרמים, בדרך כלל, משום שמי שבנה לכם את הבית התרשל בכך, או שעשו לכם שיפוצים ואיטום לא מוצלחים כל כך, וכן ייתכן שמי שבנה או שיפץ עבורכם את הבית השתמש בחומרי גלם לא טובים וכעת אתם רואים את תוצאות העבודה שלהם.

בשל הסיבות שפורטו לעיל, תיתכן רטיבות בבית שלכם כאשר יורד גשם וכאשר ישנה נזילות במערכת אינסטלציה. כאשר ישנה חדירת מי גשם – יש לקרוא במהירות לבעלי מקצוע בתחום האיטום, אך כאשר נזילות במערכת אינסטלציה – יש לקרוא במהירות לבעלי מקצוע בתחום אינסטלציה.

ישנן בעיות בתחום אינסטלציה שנראות לעין – כגון: בעיה בזרימת המים וכדומה, אבל לא תמיד אפשר לגלות בקלות מהיכן נובעת הנזילה מהתקרה, למשל, ולכן יש צורך להזמין מומחים בתחום אינסטלציה ולא סתם חובבנים.

כדי למצוא נזילות מסתתרות, כמצוין לעיל, יש לפנות לשירותי מאתר נזילות מים, כדי שישלחו אליכם בעלי מקצוע מומחים לאיתור נזילות, אשר יביאו עמם את הציוד המתאים לאיתור נזילות, כגון: מצלמה שמחוברת לסיב אופטי – אותה משחילים בצנרת הדולחין, וכן מצלמה תרמית, שניתן לראות דרכה תמונות חום בעזרת קרניים אינפרא אדומות, אשר מעידה על ריכוזים של קור וחום, המעידים על נזילת מים.

לא כל בעל מקצוע שעוסק בתחום אינסטלציה יכול לאפשר לעצמו ציוד מתוחכם כזה ובלעדיו – אי אפשר יהיה לאתר את הנזילה. ומכיוון שאינכם רוצים בוודאי, לשבת בביתכם ולהרגיש את הטיפות עליכם ומסביבכם – רצוי לברר מראש עם חברת אינסטלציה – האם יש ברשותה ציוד דומה לזה והאם איש מקצוע יישלח אליכם – הוא מומחה לאיתור נזילות במערכת אינסטלציה.

אל תתפשרו על חברת אינסטלציה, שתציע לכם מחיר זול, אבל תגיע בלי הציוד הנדרש – אתם משלמים עבור השירות, ולכן מגיע לכם את הטוב ביותר, בררו עובדות אלו מראש אל מול חברת אינסטלציה שאתם יוצרים עמה קשר תוודאו שאנשי מקצוע מקצועיים ומנוסים מטפלים בבעיה שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here