שתלים וכתרים לפה

0
416
שתלים בפה
Credit: Pixabay.com

כאש אתם פונים לקליניקה מתחום רפואת השיניים, ובוחרים בהשתלת שתלים וכתרים לפה. אתם יכולים להיות בטוחים, שאף פעם לא תצטרכו  לדאוג שהם ישתחררו או יסתובבו בפה שלכם מכיוון ששתלי שיניים מותאמים בצורה מושלמת להתאים לפה שלכם. לאחר השתלת שתלעם וכתרים, תוכלו סוף כל סוף לחייך בביטחון ובפה מלא! ניתוח השתלת שיניים הוא הליך קל ויעיל שהוא גם חסכוני בעלויות. בעוד שכמות ההליכים, משך הזמן המדויק וסוג ההשתלה תלויים במצב עצם הלסת שלכם. בזכות הקדמה הרפואיות והתושייה של רופאים, התהליך להשתלת שתלים וכתרים בפה הוא תהליך די פשוט.

שתלים בפה

שתל דנטאלי הוא עמוד מתכת המחליף את חלק השורש של שן חסרה. שן מלאכותית (כתר) ממוקמת על הרחבה של העמוד (אבוטמנט) על השתל הדנטאלי, ונותנת לכם מראה של שן אמיתית, בנוסף לתכונות ששן מספקת לכם. כגון לעיסה, דיבור ושתיית משקאות. השתלת שתלים בפה הינה פעולה מורכבת המצריכה תכנון מראש. הכולל אבחנה של מצב הפה שלכם והתאמת הפתרון היעיל ביותר, על מנת לשפר את בריאות הפה שלכם.

כתרי זירקוניה

כתרי זירקוניה נחשבים לכתרי שיניים איכותיים ועמידים, אשר משמשים מיליוני אנשים ברחבי העולם מידי יום. ומספקים לאותם אנשים את היכולת לאכול ולדבר באופן שמחזיר להם את איכות החיים למצב הנורמאלי. ישנם סוגים שונים של כתרי זירקוניה, כאשר מומלץ תמיד לשאול את רופאת או רופא השיניים שלכם, מה הדגם שמתאים לכם ביותר. זירקוניה הינו חומר חזק שמספק לכם הנאה ארוכת טווח מחיוך בפה מלא שיניים.

השתלת שתלים ביום אחד

ביצוע הפעולה הנועזת להשתלת שתלים ביום אחד, יכולה להיעשות אך ורק על ידי רופא שיניים מומחה. בעל ניסיון של שנים רבות בטכניקות שונות להשתלות מהירות של שיניים. מדובר שטיפול שמצריך שימוש וסיוע באנשי צוות נוספים וביקור מקדים, להערכה וניתוח של מצב הפה. על מנת שרופא השיניים שלכם יוכל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בנוגע לבריאות העתידית של הפה שלכם.

מרפאת השיניים של דוקטור קלריסה מורגן

אם אתם סובלים מבעיות בפה כגון חוסר או ריקבון של שן אחת או כמה שיניים, כנראה שאתם זקוקים להשתלת שתלים או כתרים. על מנת להחזיר לפה שלכם את החיוניות שתלווה אתכם בכל יום. רק במרפאת השיניים של דוקטור קלריסה מורגן, תזכו לקבלת הטיפול הרפואי הטוב ביותר ובמחיר המשתלם ביותר. וכל זאת מאת אחת מרופאות השיניים הטובות ובעלת המוניטין הטוב ביותר בארץ. המרפאה ממוקמת במרכז גבעתיים. לקביעת תור או לשיחת ייעוץ אתם מוזמנים לחייג למספר 03-5740484, ואנו מבטיחים לעשות כל שביכולתנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here