איך מקבלים הלוואה עבור קניית דירה?

0
300
קרדיט

מרבית האנשים יעבדו במשך כל חייהם ועדיין לא יצברו הון רב. כיום עם עליית יוקר המחייה בישראל והמשכורות שאינן עולות בקצב דומה בכל שנה, קניית דירה נעשית משימה קשה יותר ויותר אפילו לישראלי הממוצע ממעמד הביניים. גם מי שצבר מספיק הון ראשוני יצטרך לקחת משכנתא מהבנק כדי לממן את קניית הדירה. במקרה שבו יש לכם משכנתא מהבנק ואתם רוצים לשנות את התנאים שלה, ישנה אפשרות לבצע תהליך מיחזור משכנתא, שהוא בעצם תהליך בנקאי שמאפשר לכם לשנות את התנאים של המשכנתא שלכם באמצע תקופת החיים שלה, כלומר במהלך התשלומים. עושים את זה בדרך כלל כשיש שינויים משמעותיים כמו ירידת ריבית או קביעת כללים חדשים מצד הרגולטור הממשלתי. משכנתא אינה חתונה קתולית וכמו כל התחייבות אחרת לטווח ארוך אינה קבועה ותמיד ניתן ואף מומלץ לשקול שינויים במהלך הדרך הארוכה.

איך הבנק מחליט בכלל האם לתת לי משכנתא בפעם הראשונה או למחזר

אתה מגיע לבנק לבקש משכנתא איך בעצם הבנק יודע אם יש סיכון בלתת לך הלוואה בסכום גבוה מאוד כמו משכנתא? הבנק בדרך כלל יבצע לגביכם בדיקת אשראי ויבדוק את ההיסטוריה הפיננסית שלכם, את הנכסים הנוכחיים ומה ההיסטוריה בכל הקשור תשלומי החזרים חודשיים. הבדיקה שנעשית בדרך כלל כוללת מספר נתונים שהם- דירוג האשראי, שהוא הציון שאתם מקבלים על החזר התשלומים שלכם בזמן. חיווי אשראי, שהוא ההמלצה מהחברה שעושה את בדיקת האשראי לגביכם, וכן את דו"ח ריכוז הנתונים שלכם, מתוך המאגר בבנק ישראל. אם הנתונים שלכם לא טובים יהיה לכם מה שנקרא BDI שלילי.

ביצעתי בדיקת אשראי והציון BDI שלי שלילי, מה עושים?

הלוואה לבעלי bdi שלילי יותר מסוכנת לבנקים, מכיוון שהיא מראה שהם נותנים כסף לאנשים שאינם בעלי נכסים כלכליים חזקים ועם היסטוריה פיננסית של החזר תשלומים שאינו כפי שצריך. כמובן שהבנק שעומד להיכנס איתכם לעסקה של החזרים על פני שנים רבות, רוצה לוודא שתעמדו בכך במהלך כל השנים הבאות. על מנת לקבל בכל זאת הלוואה מיידית ללא בדיקת BDI וכדי לברר מה האפשרויות שלכם במצב שכזה, מומלץ לפנות לגורם מקצועי שיוכל לסייע. חברת ריסטרט ייעוץ אשראי קמה במטרה לתת מעטפת שלמה ללקוחותיה בתחום הפיננסי בליווי משפטי מלא ממשרד עורכי דין, באמצעות ניתוח מעמיק והבנת הצרכים של הלקוח. למידע נוסף 050-584-0719

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here