העצים המומלצים לריהוט לבית

0
839
קרדיט: pixabay

עץ הוא חומר גלם פופולרי מאוד. אנחנו משתמשים בו למגוון רחב של מטרות, ובפרט לייצור ריהוט לבית – ארונות, מזנונים, שידות, מערכות ישיבה ועוד. היתרונות של רהיטי העץ רבים, גם בהיבט הפרקטי וגם מבחינה אסתטית, אבל כדי למצות אותם חשוב לבחור נכון את סוג העץ המתאים ביותר לכל צורך. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ויטוריו דיוואני. 

אלון – לרהיטים בעלי מראה מיוחד

אופציה מומלצת אחת למי שמחפש ריהוט לבית בעל מראה ייחודי היא אלון, ובפרט זה המבוקע – שדווקא ה"פצעים" שיש בו הופכים אותו למעניין ולאטרקטיבי. אלון מבוקע הוא חומר גלם מושלם למזנונים, שידות וגם מיטות, כשבנוסף למראה המרשים הוא גם עמיד וחזק. סוג אחר של אלון הוא האירופאי, שאמנם אין בו בקיעים אבל גם הוא נהנה מחזות יוצאת דופן בזכות הפסים שיש לאורכו. החיסרון היחיד של עצי אלון הוא הרגישות למים ולכן הם לא מתאימים לחדרי רחצה וגם לא לצורך בניית ריהוט חוץ.

עצים נוספים שמבטיחים רהיטים מיוחדים הם הטיק הבורמזי, המהגוני, הדובדבן והאגוז האפריקאי. חשוב להדגיש שמדובר באופציות לא זולות, אבל התועלת הגבוהה שהם מספקים הופכת אותם למשתלמים מאוד, מה גם שהרהיט יחזיק מעמד שנים רבות.

הסוגים השונים של העץ התעשייתי

על-מנת להוזיל את העלות של רהיטים מסוימים מבלי לפגום באיכות נעשה שימוש במגוון רחב של עצים מתועשים. האפשרויות המוכרות הן שבבית, סיבית ו-MDF. האופציה הראשונה היא לוחות שעשויים משבבי עץ ונסורת, ואשר מהווים בסיס לרהיטים רבים. סיבית מיוצרת על-ידי פירוק עצים שונים ושימוש בסיבי העץ, ומתאימה מאוד למשל לרהיטים לחדרי ילדים, ואילו ה-MDF הוא סוג ספציפי של סיבית אשר מתאפיין בצפיפות בינונית שמקנה לו חוזק רב. בדרך כלל כשנתקלים במודעה שמציעה מזנונים לסלון חיסול, חומר הגלם העיקרי בהם הוא אחד מהנ"ל, ומומלץ לבחון איזה כדאי להגיע ליחס עלות-תועלת משתלם.

הניסיון שמבטיח איכות גבוהה ומחיר אטרקטיבי

הדרך הטובה ביותר להבטיח שילוב של איכות ללא פשרות ומחיר הוגן היא לרכוש את הרהיטים השונים הדרושים לכם אך ורק מחברה בעלת מוניטין וניסיון. ויטוריו דיוואני מייבאת לארץ ומשווקת שלל רהיטים מכל הסוגים, מזה שנים רבות מאוד. הידע שהצטבר בחברה מאפשר לה למצוא את האופציות הטובות ביותר בכל קטגוריה – ספות, כורסאות, שולחנות, מזנונים, שידות, מיטות ועוד – והרווח כמובן שלכם. לקבלת ייעוץ מאנשי מקצוע ותיקים ואמינים, מוזמנים ליצור קשר עם החברה בטל' 09-8910055 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here