טיפול נפשי פרטי – בהרצליה

0
571
Credit: Pixabay.com

עבור מצבים נפשיים שונים ופגועי נפש, ישנו בחלק מהמקרים צורך במסגרת טיפולית שכוללת שהייה במרכז הטיפול הפרטי. חלק מפגועי הנפש לא יכולים מסיבות שונות ללון בביתם או לצד משפחתם, ולכן במקרים אלו הטיפול האישי שמותאם עבור המטופל מתבצע במרכז הטיפול עצמו, בליווי צמוד של הצוות המטפל, צוות מקצועי ומסור, שמפוקח ומנוהל על ידי הפסיכיאטר הראשי שבונה את תכנית הטיפול. ראיית בריאות הנפש והגוף היא העומדת ביסוד הטיפול ומטרתו.

מהלך הטיפול

טיפול נפשי במסגרת הוסטל בהרצליה בקרבת הים מאפשר למטופלים ליהנות ממסגרת טיפולית מרוחקת באווירת השלווה של הים, לה חלק מהותי בתרומתה להצלחת הטיפול. מטרת הטיפול הינה לשפר את מצבם הנפשי של פגועי הנפש ולאפשר להם לנהל מהלך חיים מאוזן ומתפקד, במסגרת משפחתם או משק בית משלהם. ישנם פגועי נפש בדרגות שונות, וכל מטופל זוכה לבנייה ומעקב תחת מסגרת טיפולית אישית, ותוכנית טיפול שנבנתה במיוחד עבורו. הטיפול נתון לשינויים תוך כדי תנועה בהתאם לתוצאות בשטח ובהתאם לחוות הדעת של הפסיכיאטר המטפל.

יתרונות הטיפול

טיפול נפשי במסגרת מרכז בריאות הנפש הרצליה, שהינו מקום פרטי טיפולי לפגועי נפש ולאלו הסובלים מבעיות נפשיות שונות – מאפשר למטופלים לקבל את מירב הפוקוס, הקשב והתאמת הצרכים עבורם. המטופלים זוכים ליחס מקצועי ראשון במעלה, למיטב הטיפולים החדשניים ולמעקב צמוד ואיכותי. טיפול נפשי במרכזי בריאות הנפש הציבוריים של מערכת הבריאות בישראל לא מאפשר אותו הדבר. המשאבים העומדים לרשות המערכת הציבורית ביחס לכמות המטופלים מביאים לכך שהמטופלים במערכת הציבורית לא זוכים לאותה איכות טיפולית, הקשבה, הכלה ושילוב בקהילה עם סיום תכנית הטיפול ושיפור במצבם.

פנייה לטיפול

על מנת לפנות לקבל טיפול נפשי – בין אם עבורכם או עבור אדם היקר לכם, תוכלו ליצור קשר בקלות עם מרכז טיפול נפשי פרטי בהרצליה, ולקבל מענה מידי, ואת כל הפרטים הדרושים.

בריאות הנפש והגוף הם העומדים בבסיסה של תכנית הטיפול ובמטרותיה, וכל המשאבים, טיפול הצוות וליווי ראשי ומעקב של הפסיכיאטר – מוכוונים לשיפור במצבו של המטופל באופן כזה שמהלך חייו ואיכות חייו ישתפרו ויתאזנו. פגועי נפש סובלים מבעיות שונות כמו למשל מדיכאון, דכדוך, חרדות, לחצים נפשיים, הפרעות אישיות ועוד. בכל אלו ניתן לטפל ולהגיע להישגים באמצעות תכנית טיפול אישית ומקצועית.

קבלת טיפול נפשי על ידי רוח ים בית מאזן  זמינה עבורכם, וניתן ליצור קשר טלפוני, ולקבל מענה על כל השאלות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here