פרסום מודעה בעיתון – מיקוד הפרסום

0
1662
פרסום מודעה בעיתון – מיקוד הפרסום
מקור pixabay

קידום מכירות והגדלת קהלי יעד הן שתי מטרות חשובות, שכל עסק היודע לבצע את המטלות הללו בצורה טובה, מבטיח לעצמו צמיחה עקבית ורציפה לאורך זמן. עם זאת, יש דעות שונות באשר לשיטה הטובה והאופטימלית ביותר לבצע משימות מורכבות אלו. חלק מהמומחים מאמינים שהתמקדות במכירות ברשת האינטרנט מעניקה יתרון של ממש לעסק ומאפשרת לו לצמוח בעקביות. אחרים מאמינים כי פרסום מודעה בעיתון בשיטה הישנה והטובה, עשוי לתרום תרומה של ממש להתפתחות העסקית. מה בין פרסום בעיתון לבין פרסום ברשת האינטרנט? כיצד ניתן להבטיח שהפרסום בעיתונים יגיע לקהל היעד הרצוי? בשורו להלן נעסוק בהרחבה בסוגיות הללו.

פרסום ברשת, פרסום בעיתון ומה שביניהם

ההבדל העיקרי והחשוב ביותר בין שני סוגי הפרסום טמון בעובדה שפרסום באינטרנט הוא פרסום ממוקד, שיכול להגיע בדיוק לקהל היעד שלו. שיטות פרסום מסוימות עשויות לרכך את ההתנגדות הראשונית של הלקוח הפוטנציאלי. זאת, באמצעות שיטות שונות, כולל שיטה הקרויה רימרקטינג. מרגע שלקוח פוטנציאלי נכנס למודעה כל שהי, המודעה הזאת ?תרדוף" אחריו לכל מקום שאליו יגלוש. חלק ניכר מהגולשים נכנעים בסיומו של עניין לפיתוי ומבצעים רכישה. פרסום מודעה בעיתון, לעומת זאת, איננו יכול ממש לרדוף אחרי הלקוח הפוטנציאלי. עם זאת, קורא ממוצע מחזיר את העיתון הכלכלי זמן ארוך מאד, במטרה לעיין בחלקים ממנו. העובדה הזאת מגדילה את הסיכויים של אותו קורא להיתקל במודעה איכותית המציעה לו בדיוק את השירות או המוצר שאותו הוא צריך. פרסום בעיתון העוסק בכלכלה פוני בדרך כלל לקהל יעד מבוסס ובעל אמצעים, אשר הצורך במוצר או בשירות איכותי המתאים לו, עשוי לגבור על הצורך בחיסכון פיננסי. 

איך ניתן להבטיח שהפרסום יגיע לאנשים הנכונים

למעשה, עצם הפרסום בעיתון כלכלי א בעיתון העוסק בפרטנות בתחום ספציפי, מבטיח מראש את המיקוד בקהל היעד המבוקש. במרבית המקרים, מי שצורך את הכתבות ואת הידיעות בעיתונים כאלה הוא אדם המבין עניין, בעל אמצעים שהמחיר איננו הדבר הראשון שמעסיק אותו. אין זה אומר שאפשר להציע לאדם כזה מוצרים או שירותים במחירים מופרכים, אבל זה בהחלט אומר שבשיווי המשקל שבין המחיר לבין האיכות, יש משקל גבוה מאד לאיכות. פרסום מודעה בעיתון עשויה, לפיכך, להשיג את המטרה ולגרום לקורא ליצור קשר ולהתחיל בהליך של רכישה. אם פרסום בעיתון מעניין אותך ואם אתה מאמין שתוכל לקדם את העסק שלך באמצעותו, אתה במקום הנכון. צור קשר כבר כעת והגדל לעצמך את האפשרות להגיע לקהל יעד איכותי, בהשקעה סבירה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here