תעודת קבלן רשום

0
377
Credit Canva

מזל טוב! החלטתם שאתם רוצים להירשם בפנקס הקבלנים. מומלץ מאוד להבין את הקריטריונים השונים בתהליך אשר בסופו תקבלו תעודת קבלן רשום. התעודה מהווה למעשה רישיון דו- שנתי לעסוק באופן מורשה בענף הבנייה בו אתם עוסקים. בתום השנתיים, תזדקקו לחידוש הרישיון, תהליך וידוא כי אתם עדיין עומדים בכלל הקריטריונים הנדרשים. את כל הנדרש עבור התעודה תוכלו למצוא בחברת קומות-רישום קבלנים הדואגת שיהיה לכם את התהליך היעיל והמקצועי ביותר.

מה כוללת תעודת קבלן רשום

תעודת קבלן רשום מוענקת בידי רשם הקבלנים כאשר העסק עומד בקריטריונים הקבועים על פי חוק ובמבחנים הנדרשים עבור כל ענף. כל עסק מקבל סיווג על פי התחום בו הוא מתמחה, הסיווג הינו הרשאה לעסוק בתחום ספציפי בענף הבנייה. תחומי הסיווג השונים מסומנים במספרים קבועים, לדוגמא- 131 מייצג קבלן שיפוצים. היבט נוסף אשר חשוב להבין הינו האותיות א-ג המדורגות בתעודה. אותיות אלו מסמנות את הסכומים הכספיים בהם האדם או העסק יכול לעסוק.

תנאים להוצאת התעודה

כדי שתוכלו לקבל תעודת קבלן רשום עליכם להיות בעלי ניסיון מוכח ותעודות רלבנטיות המאשרות השכלה והתמחות בענף ההתמחות המבוקש. חשוב להדגיש כי כדי להצליח בתהליך ההרשמה יש לוודא שתחום ההתמחות הראשי או המשני בו אתם עוסקים הינו התחום אליו אתם מעוניינים להירשם.  על מנת להשלים את תהליך ההוצאה יש לעבור קורס של משרד התמ"ת ובסופו מבחן. קריטריונים נוספים הינם תעודת עוסק מורשה ותעודת יושר מהמשטרה, המעידה על כך שאין עבר פלילי.

יתרונות

יתרונות רבים טמונים ברישום וקבלת אסמכתא מידי רשם הקבלנים. רישום זה מהווה אישור למקצועיות בהיבט הידע וההתמחות ובהיבט ניהול העסק והגינות מקצועית. מובן כי קריטריונים אלו מושכים לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. ישנם פרויקטים רבים ושונים אשר מתחילים במכרז, אל רבים מהמכרזים יכולים להגיש מועמדות רק אלו הרשומים בפנקס הקבלנים. קומות- רישום קבלנים הינה אחת מן החברות המובילות המסייעות לקבלנים בתחומים רבים ובעיקר בתהליך הוצאת התעודה. אנו מאחלים הצלחה בתהליך ובטוחים כי האיכות המקצועית שלכם תוביל אתכם  אל לקוחות מגוונים. חייגו עוד היום > 073-215-8309

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here